torsdag 14 juli 2016

Sju bilder från min bloggfrånvaro


Säljer fina grejer i studion. Den här till exempel:

"You had me at hello." 
"I said hell no!"


Rensar hemma. Det var inte jättelänge sedan vi flyttade men eftersom vi knappt gick ner i storlek på boende så lämnades mycket till "det där kan jag kolla sen"-högar/lådor. Nu ba: HEJ DÅ ALLA SAKER JAG AAAAALDRIG ANVÄNDER! Otroligt befriande för själen och dessutom mycket mer städat hemma, win-win!


Helena var här och lekte med mig och mina barn! Alltså min bästis som bor i San Diego ni vet, bara att hon numera inte bor i San Diego utan har köpt hus på Hawaii (!!!). Det är därför hon har dunjacka på sig när alla andra svettas svensk julisommar.


Promenixade på Ribban med Hawaiianen, hunden och den här lilla bullen. Så jävla rolig ålder nu när hon börjar säga lite ord och fattar vad man säger och så. Och sjukt intensiv på grund av klättrar på ALLT. Sigge har aldrig klättrat på saker, men han började ju gå så himla tidigt så han kanske inte tyckte att han behövde. Juno ser kanske klättrandet som ett komplement till att hon började gå så sent. Hellre lodrätt än vågrätt liksom. I vilket fall som helst: AJ MINA NERVER. Galna unge.


I rensandet så säljs det även saker. Jordgloben rök direkt men är någon spekulant på leoparden så går den på 2800, bordet på 400 och damejeannerna 100 resp 300. Men ni följer ju mig på insta så allt det där vet ni ju redan.


Härlig sommar nu, vi jobbar lite, har lite semester och tar ut lite föräldraledighet, så vi är hemma mycket, och tillsammans mycket, men kan ändå ta en massa egentid utan att det stör i familjelivet. Och det behövs, i dag tog det en timme och 23 minuter att gå hem från förskolan, en sträcka som annars tar 20 minuter så länge man inte har sällskap av en treåring som ska kolla på båtar, getter, en liten rolig sten, himlen, en blomma, en myra osv. Skönt då att slippa vara stressad och bara strosa i solen med Juno i vagnen och stanna var tredje meter för att invänta den lilla kepsmänniskan.

Så, nu är jag ikapp! Inom kort kommer det ett inlägg om egentid, och ett om när jag och Tobbe var på (barnfri!) dejt på Boulebar förra helgen. Och lite om löpning. #cliffhanger

1 kommentar:

  1. Hej, jag är Sheryln Coleman Jag är mest lyckligaste personen på jorden, efter 6 månader av sorg och sorg utan att med ett jag älskar, jag försökte alla mina möjligt bäst att se till att jag gör min älskare glad men det verkar aldrig fungera bra det var som jag gör allt förgäves men allt tack går till Dr Ogundu kom att ändra alla mina bekymmer och sorg till glädje. Jag visste den store mannen när jag läser några underbara vittnesbörd om Dr Ogundu hur han har hjälpt massor av människor på deras relationsproblem jag läste en tidning när jag såg stora vittnesmål, liksom min situation då jag beslutat att inte slösa tid eftersom jag har missade min älskare så mycket jag beslutade att kontakta honom och dela alla mina problem med honom som han berättade för mig att inte oroa sig för att han försäkra mig om att allt inom 48 timmar skulle redas ut jag trodde Dr Ogundu så mycket på grund av hur han har varit hjälpa många människor, min pojkvän som lämnade mig för gott plötsligt svarade min text och tillbaka mina samtal och bad mig förlåt honom var jag så glad är så tacksam mot Dr Ogundu för vad han har gjort för mig och jag lovar att vittna hans godhet hela mitt liv. Om du det går samma problem eller någon form av problem kontakt denna stora man på sin e-postadress: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Lär din älskare eller make tillbaka
    2. Pengar spell / lycka spell
    3. Om du inte kan tillfredsställa din partner
    4. Viktminskning spell
    5. Skaffa ett jobb stavnings
    6. Promotion trollformler
    7. Att få dina pengar tillbaka
    8. Freedom trollformler
    9. kärlek stava
    10. Hämnas stavnings
    11. Lottery spell

    SvaraRadera