söndag 16 oktober 2016

Hipp hurra för Stefan – två år som svennebanan i dag!

2 kommentarer:

  1. Grattis Stefan! Du har världens finaste familj. Puss på nosen!

    SvaraRadera
  2. Hej Mirijam

    jag har följt din blogg ett tag och gillar den och dig skarpt! Jag har en fråga: jag har just blivit mamma (för några månader sen) och vill alltså börja träna igen. Min barnmorska har gett grönt ljus så det är bara att köra igång. Efter min graviditet känner jag dock inte igen min kropp riktigt. Jag vet inte om jag har något vidare flås, jag har gått upp en hel del i vikt som jag ännu inte gjort mig av med, jag har ont i rygg o lite i höfterna fortfarande. Har du något tips på ett bra träningsprogram eller så som kan få mig att kicka igång?

    Mvh

    Ida

    Ps grattis stefan!!

    SvaraRadera