måndag 10 oktober 2016

Hipp hurra på min 1-årsdag!



I dag fyller mitt företag A Bushel & a Peck ett år! För prick tolv månader sedan hade jag fjärilar i magen och spänningshuvudvärk av stress och rädsla för att ingen skulle komma på mitt öppningsmingel, men folk kom! Och jag fick kunder! Och från att ha lasrat endast vänner och vänners bekanta så har jag nu kunder från hela Skåne och södra Småland och Blekinge och Köpenhamn.

 

Jag har fortfarande ett deltidsjobb vid sidan av och jag har fortfarande spänningshuvudvärk fem dagar i veckan, men jag gjorde det! Jag överlevde mitt första år som egen företagare och det går bättre och bättre för varje månad och jag ser peppat fram emot vad kommande år ska bjuda på! Själv bjuder jag på en behandling för varje som man köper och hoppas att det inte kommer leda mig rätt ner i konkursträsket, men lite får man ju bjussa på när det är födelsedag!


Jag har så himla många att tacka för att mitt första år blivit så bra och taggade de flesta berörda på Facebook i ett liknande inlägg, men jag kan inte att poängtera nog att när det kommer till detta så är ensam inte stark alls. Utan min familj och mina vänner så hade det inte gått. Aldrig någonsin.

TACK!

/dans- och gråtemoji
 


6 kommentarer:

  1. Fy fanken vad du är bra!!!!

    SvaraRadera
  2. Det är så galet, modigt, häftigt, inspirerande och sanslöst grymt! Jag önskar jag hade en gammal trist tatuering över för lasring... Stort lycka till med resten av alla år med ditt företag!! ��

    SvaraRadera
  3. Hurraaaa! Stort grattis till dig! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. Du är grym!!💖🦄🎉🍾🍦🌟

    SvaraRadera
  5. Yay! Grattis till lille företaget och till dig som orkat med och gjort allt!

    SvaraRadera