måndag 3 oktober 2016

Men bara flöj mig ett hotellrum, will ya?

Vet ni vad jag vill göra? Jag vill åka bort. Typ ta tåget någonstans en fredag, komma fram och äta middag med några roliga människor på lokal (!) utan barn (!!) och sen gå till ett hotell (!!!) och sooooova i tio timmar minst.

Vakna på lördagmorgonen och äta frulle jääääätteeeeelåååångsamt och sen ha en heldag av typ... föreläsningar? Något som gör att jag lär mig massor om olika saker som har med företagande att göra, och sen kan åka hem med tåget på söndagen fylld av inspiration efter att ha upprepat fredagskvällen med mat på lokal och hotellnatt.

Det vore nåt va!? Finns det något sånt på gång i vinter, någon mässa eller konferens eller nåt annat som man får gå på? Hojta om ni hör något!

2 kommentarer:

  1. Jag tänker att du borde följa Att Vara Någons Fru, hon verkar ha koll på (och ordna ibland?) sånt, som verkar kul!

    SvaraRadera