onsdag 30 november 2016

Hej då november!


1. Får ordning på ett hörn i taget i nya lägenheten. 
2. Pildammsparken i sitt esse. 
3. Har äntligen fått glasögon så jag slipper få dödshuvudvärk när jag datar mycket. 
4. Det var snö. En dag. Jag missade det pga städade, fick den här uppdateringen från familjen i parken. 
5. Underbar morgonutsikt från lägenheten. 
6. Glatt barn i park. 
7. Min hårfärg alltså. Tio tummar upp! 
8. Årets julkort in the making. 
9. Ett fint julskyltat A Bushel & a Peck! 

1 kommentar:

  1. Visste väl att jag sett ditt namn någonstans förut men har inte hunnit läsa så mycket bloggar på sista tiden så jag kopplade inte. Vyn ut från ditt vardagsrum ser väldans bekant ut med. Om jag inte är helt fel ute så bor jag i kvarteret bredvid. Världen är liten...
    Vi hörs väl om VM-kalendern nästa vecka :-)
    /Linda

    SvaraRadera