söndag 22 januari 2017

Såg på Äntligen hemma att soffan inte ska stå mot en vägg så det var ju bara att lyda


Provade en köra en mitt i rummet-möblering av soffan - som förutom en aningens hög springa runt runt runt-faktor (det är en knapp meter öppet bakom soffan) - känns riktigt bra! Och springa runt-faktorn lär man ju knappast komma undan hur möblerna än står med småbarn i hemmet tänker jag. 

Fick upp min fina handtryckta skog också, Ronald Hansens "The Pinewood" som jag fyndade på Erikshjälpen i Genarp för 37 spänn! Får se hur hög dra ner-faktorn är på den, hittills har den fått vara ganska ifred i alla fall. Håller tummarna.

2 kommentarer:

  1. Himla najz med mitt-i-rummet-feeling på möbleringen! SKogsbilden är helt magisk, hade gärna haft den hemma hos mig!! Jag tror att den hade gjort sig ännu lite bättre med en liten tyngd längst ner, om man hittar något smart sätt att lösa det.

    SvaraRadera
  2. Fint :) men man ska inte ha möbler framför elementet! Det får typ ingen effekt då! Bara ett tips.

    SvaraRadera