tisdag 7 februari 2017

This just in: fick godkänt på magnetkameraundersökningen!!!



Jag vet inte hur det är med er, men själv har jag ju legat (mer) sömnlös (än vanligt) efter att jag fick huvudet och bröstryggen (heter det väl) undersökt förra veckan, i jakt på fynd som kunde förklara vad i hela helskotta min kropp sysslar med. Svaret var: du har inte MS. Det var även: nej, borrelia kan inte ge sådana symtom så det tänker vi inte kolla, samt: händer det igen så sök hjälp akut igen. Vi släpper dig nu.

Ska nu fokusera på the flip side (jag är frisk!) och inte på the downside (min kropp beter sig jättekonstigt) och njuta över att jag nu är clearad från ett helt gäng trista diagnoser – MS, ALS och hjärntumör till exempel. Bra win på den!

10 kommentarer:

  1. Så himla skönt! Hurra! Och hoppas innerligt att du inte får symptom igen. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Hurra för att du slipper de hemskheterna! Må du vara anfallsfri länge nu!

    SvaraRadera
  3. Fy satan i gatan vad glad det här inlägget gjorde mig. Massa kramar.

    SvaraRadera
  4. Men skööööönt, grattis till ej MS.

    SvaraRadera