onsdag 1 mars 2017

Februari - en studie i att gå från depp till pepp på 28 dagar

 

1. Gjorde magnetkameraundersökning för att utesluta att mina knasiga symtom inte var MS, vilket det inte heller var. YEY! Var inte så tuff när jag satt och väntade på att få komma in i undersökningsrummet. 

2. Det blev vinter! Barnen åkte pulka!

3. Fick världens finaste halsband i stackars dig som mår dåligt-present av Kajsa Olbjörns som jag är återförsäljare för på A Bushel & a Peck. Naaaaaw.

4. Kolla! De umgås!

5. Köpte en kaftan på en instagramloppis för 60 spänn. Materiell klädlycka för nästan noll pengar!

6. DET BLEV VÅR! Vintergäck och grönt gräs och varm sol!

7. DET BLEV VINTER! Kallt och blött och massa snö!

8. Hälsade på Suz i Lund och pussade på en liten valp. 

9. Fick (!) en monstera variagata av min granne Lina. Snön försvann och både pulsen och stressen är lägre än på länge. 

OCH NU ÄR DET MARS! VÅR! HURRA, VI ÖVERLEVDE I ÅR IGEN! HEJA!

2 kommentarer:

  1. fina ni är allihop! och jag har grym envy på både kaftanen och monsteran...

    SvaraRadera