tisdag 16 maj 2017

A Bushel & a Peck flyttar ut – Crooked Moon Malmö flyttar in!


Ni vet den superduperbraiga tatueringsstudion Crooked Moon i Helsingborg? Klart ni gör! Dom ska dela upp sig och expandera och skaffa en Malmöfilial – i min gamla lokal! Eller ja, det är fortfarande min lokal i en månad till, men sen så flyttar detta glada gänget in – säg hej till @alexandracrookedmoon och @jonascrookedmoon på @crookedmoonmalmo!

Av alla som hörde av sig och ville ha lokalen var det dessa superstars som jag absolut allra mest ville skulle ta över min lilla bebis. Och så blev det! Så sjukt pepp och glad på detta, nu behöver jag inte gå förbi och se någon helt främmande människa ha sin business där, nu kan jag smita in på en kopp kaffe och fylla på med lite nytt bläck när lusten faller på, för det gör den ju ibland.

Fasen vad bra planeterna linjerar ibland alltså!

2 kommentarer: