söndag 21 maj 2017

Carpade den här helgen nåt så in åt!

    
 
   

Fy fasen vilken bra helg det blev! Shortspremiär, flipflopspremiär, daimstrutpremiär och bad i havet-premiär, allt på samma tre dagar. Förutom gårdagens storm som nästan blåste bort oss vid Smygehuk har vädret varit helt amejs, och i dag blev det alltså till och med dopp i havet för både mig, kidsen och mamma i Falsterbo. Rekord!

Trots att jag jobbade både en sväng i fredags och en pyttestund i dag så har jobbet känns väldigt långt bort när jag varit ledig, det har varit otroligt skönt för min stressade hjärna som går på högvarv inför studioflytten om en månad. Sol och salta vindar och vattenmelon på en strand med familjen kändes som ett välkommet tankebryt, och vi tog till och med tillfället i akt och gick ut och käkade och tog en öl i går kväll, bara jag och Tobbe. Hur härligt?

Nu är jag mer än redo för ny vecka och min milslånga att göra-lista, yippie yey! 

2 kommentarer:

  1. Men vad härligt! Väl unt!

    SvaraRadera
  2. Vattenmelon asså! Det vill jag käka snart!

    SvaraRadera