måndag 26 juni 2017

Planerar inför invigningen!


Här sitter jag i ett regnigt Ångermanland och påminner om att det är dags för invigning av A Bushel & a Pecks nya studio nästa helg! Tjoho! Har jag hyrt en mjukglassmaskin? Ja det kan ni ge er fasen på! Har jag köpt min egen vikt i spexigt strössel? Nej, inte riktigt, men ganska många kilo i alla fall. Har jag köpt massa flaskor bubbel som bara väntar på att bli uppdrucket? Nej, inte än men jag ska.

Här är eventet på Facebook, om du inte säkert vet i fall du kan komma så klicka i att du är intresserad så får du en påminnelse av Facebook när det närmar sig!

Sa jag att jag hade hyrt mjukglassmaskin?

*mjukglassemoji*
*bubbelemoji*
*hjärtögonemoji*

1 kommentar:

  1. MJUKGLASSMASKIN?
    Alltså en maskin som gör mjukglass? Hjärtögonemoij!

    SvaraRadera