torsdag 22 juni 2017

Vår semester beskriven med tre ord - feber, hosta, snor


   

Innan semestern var först Sigge sjuk, sen Tobbe, och i bilen på vägen upp till Ångermanland fick jag feber med frossa varvat med svettningar och mådde så dåligt att Tobbe fick köra alla 110 mil. Så ovärt. Sedan låg jag däckad i typ två dagar, innan jag blev lite piggare, men då fick Sigge feber igen. Och alla har hosta av varierande tuberkuloslätes-grad. Och idag vaknade Juno med feber och jag med tandvärk. KUL!

Och det är svinkallt ute, 12 härliga grader och nordlig vind. I går kom det hagel. Känner hur semestern liksom rinner ifrån mig och försöker att inte få panik. Tur att det blir fint väder lite senare under ledigheten iallafall. Eller nej just det, det ser ut så här (vi åker hem nästa söndag): 

 


1 kommentar: