fredag 14 juli 2017

Sista bilderna från norrlandsresan




















De sista dagarna blev soliga och glada och alla var friska! Eller ja, Tobbe blev dunderförkyld i två dagar till men nästan friska i alla fall. Bad i älven, tur med fyrhjuling och mammas 60-årskalas kunde avnjutas i sol och värme istället för åskregn och +10. TUR! Hade aldrig förlåtit sommaren 2017 annars.

På vägen hem stannade vi i Nickebo och träffade Helena som lämnat Hawaii och helt oplanerat tajmat ett Sverige/Härnösandsbesök samtidigt som oss, hurra! Och vet ni!? I oktober fyller hon 40 och JAG SKA FANIMIG ÅKA DIT. Har varken råd eller tid egentligen så jag har startat ett instagramkonto för att sälja allt jag inte behöver, in och följ vetja!

Detta var ju två veckor sedan, och snart ska jag uppdatera bloggen med allt om Den Stora Studioflytten™ som jag ägnat mig åt sedan vi kom hem på skånsk mark, stay tuned (som man säger på Hawaii!!!!!)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar