söndag 6 augusti 2017

Hertzman & Geyerhofer - din nya favoritpod

Foto: Jenny Brandt
Jag har börjat podda! Eller ja, jag och Anna Hertzman har börjat podda, under det extremt fantastifulla namnet "Hertzman & Geyerhofer – svårstavat och lättlyssnat". 

Eftersom vi är två överpeppade småbarnsmorsor som driver eget vid sidan om Familjelivet™ så kommer det ut ett nytt avsnitt i veckan. De första fyra (presentation, graviditet och förlossning, vuxen vänskap och alkohol) finns där poddar finns som det heter. Jag lyssnar ju inte på poddar så vet egentligen inte exakt var de finns, men jag har iPhone och vet att vi finns på iTunes och i Pocket Cast och Acast tror jag det heter till Android? Men sånt kan ni säkert bättre än jag. 

Var så goda för världens bästa podtips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar