torsdag 10 augusti 2017

Hur skriver jag ens detta utan att jinxa?



Hon där högst upp i den här mänskliga pyramiden har orsakat mardrömsläggningar från helvetet sedan förskolan började. Timvis av skrik och gråt och övertrötthet. Vi tänkte att det berodde på att det är lite annorlunda på förskolan under sommaren med ihopslagna avdelningar och ny personal osv.
Men så i förra veckan så sa Tobbe: "Alltså, jag tror att dom låter henne sova på förskolan". NÄÄÄÄ sa jag, det har hon ju inte gjort på skitlänge, klart dom inte gör! Men mycket riktigt så hade de missat den infon och 


- TW BARN SOM SOVER! -


nu går nattningen av dubbla barn på tio minuter och båda sover typ nätterna igenom.

Vill ju inte jinxa nåt men kan det vara nu, vid 2 år och 4 månader, som sömnbristen börjar avta? Jag tror fan det! Hade någon sagt det till mig när hon var runt halvåret så vet jag inte vad jag hade gjort.

Tänk att vi överlevde 2.5 år utan sömn älskling, hurra för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar